Siiri Treufeld on uurinud laste ja noorte kaasamist linnaruumi kujundamisel aastast 2009. Viimastel aastatel on tema tegevuse ja uurimustöö fookuseks kujunenud just koolihoovid kui loodussõbralikud ja mitmekülgseid liikumisviise võimaldavad õpikeskkonnad.
2014. aastal oli ta Linnalaboris Eesti esimese kooliõpilastele suunatud arhitektuurikonkursi ʺMinu unistuste koolimaja” initsiaator ja üks korraldajatest. 2015. aastal korraldas ta Linnalaboriga kooliõpilaste arhitektuurikonkursi ”Minu unistuste koolihoov”.
Liina Metsaots on maastikuahitekt ja aednik, kel kireks Permakultuur, linnaaiad, materjalide taaskasutamine ja söögitaimede kasvatamine.
Pärast õpinguid Maaülikoolis käis ta oma maailmapilti avardamas Pariisis, tegutsedes seal 4 aastat keskkonnakaitse ning aianduse teemaliste MTÜ-de Bellastock ja Guerilla Gardening ridades. Eriti meeldib Liinale viia läbi aianduse töötube koolilastega, ehitada omanäolisi kõrgpeenraid ja õppida üha enam tundma taimi.
Aastal 2017 lööb Liina koos sõpradega kaasa ka Noblessneri kogukonnaaia jätkuprojektis ning uue Tallinna kogukonnaaia loomises
Jaana Ahlberg on maastikuarhitekt, keda paeluvad elusate ruumide loomine ning nende olemuse uurimine. Tema missiooniks on avastada koos, kuidas elurohkemalt elada ning ise oma elukeskkonnas midagi muuta.
Ta on läbi aastate loonud installatsioone, mille abil juhtida inimeste tähelepanu väliruumi võimalustele ning anda inspiratsiooni avalike alade mitmekülgsemaks kasutuseks.
Koolihoovid on Jaana jaoks kohad, kus on nii vajadus kui ka potentsiaal muutumaks avastusterohketeks, põnevateks ruumideks, kus aktiivselt,arendavalt ning mõnusalt aega võiks veeta. Ja seda ISE käed külge pannes.
Anu Parksepp-Lahe on diplomeeritud maastikuarhitekt, kes on lisaks oma teadmisi täiendanud Räpina Aianduskoolis saades seal maastikuehitaja osakutse diplomi.
Anu on maastikuarhitektuuri ning –ehituse ettevõtte Estlandscape OÜ juhatuse liige ning lisaks on täiendanud enda teadmisi Hollandis tunnustatud maastikukujundus ning -ehitus ettevõttes M. van der Spek hoveniersbedrijf.
Tänu Hollandis viibitud ajale on Anu hakanud huvituma rohkem jätkusuutlikust kujundamisest. Kõige enam keskendub ta õpilaste (lasteaialaste) jätkusuutlikku arengut toetavate teadmiste, hoiakute ja väärtushinnangute kujundamisele kaasa aitavate mängualade planeerimisele.